


Ook ’s nachts zijn servicegerichtheid en veiligheid belangrijke thema’s. De receptie is het centrale punt in uw hotel. Een goede nachtreceptionist en toezichthouder fungeren als gastheer en zijn het eerste aanspreekpunt voor uw hotelgasten. Tevens zijn de nachtreceptionist en toezichthouder verantwoordelijk voor de algehele rust en veiligheid van uw hotel en de hotelgasten. De nachtreceptionist en toezichthouder zorgen voor een goede samenwerking met uw personeel tijdens de nacht. QUSO Hotel Solutions vindt het van belang dat de nachtreceptionist en toezichthouder een sterke betrokkenheid hebben met uw hotel. Wij stellen in samenwerking met u, aan de hand van uw eisen en wensen, een goedlopende nachtreceptie samen.
Een toezichthouder is een belangrijke aanvulling op de nachtreceptie. De meerwaarde van een toezichthouder is dat deze vrij in beweging is, in en om uw hotel. Dit creëert veiligheid. De toezichthouder is als gastheer overal in uw hotel aanspreekbaar voor uw hotelgasten. Hij zorgt voor preventie, dit zorgt voor veiligheid en rust. Ook kan hij waar nodig repressief optreden bij ongewenst gedrag. Een toezichthouder loopt tijdens zijn dienst verschillende brand- en sluitrondes. Hij constateert geluidsoverlast en storingen binnen uw hotel en handelt deze adequaat af. De toezichthouder en nachtreceptionist beschikken over een BHV diploma en kunnen de BHV’ers direct actie ondernemen en hulp en ondersteuning bieden bij calamiteiten. Na iedere dienst wordt er door de toezichthouder en nachtreceptionist een uitgebreide rapportage gemaakt. Welke door de kwaliteitsmanager wordt gemonitord om het beste resultaat te bewerkstelligen. Uiteraard ontvangt u deze rapportage ook.

Ons personeel is getoetst, gescreend en BHV opgeleid.

Een goede nachtreceptie is het hart van uw hotel.

Wij staan dag en nacht voor u klaar.

Onderdeel van QUSO Security en QUSO Recherchediensten.